Oto pytania, jakie warto sobie zadać podczas kompletowania własnego instrumentarium GTD (metody Getting Things Done Davida Allena):
- Czy korzystasz już z jakichś narzędzi? Na przykład z firmowego kalendarza elektronicznego?
- Jak obsługujesz swoją pocztę elektroniczną? W wielu przypadkach wygodnie jest trzymać pocztę i listy kontekstowe blisko siebie.
- Kto oprócz ciebie powinien mieć dostęp do twoich danych? Czy powinieneś umieszczać je na serwerze czy na swoim dysku?
- Co bardziej lubisz: rozwiązania informatyczne czy papierowe?
- Jak silnie chcesz zabezpieczyć swoje zapiski przed dostępem osób niepowołanych?
- Jak będziesz tworzył kopie zapasowe swoich danych?
- Co chcesz ze sobą nosić na co dzień?
- Jakimi narzędziami już teraz posługujesz się biegle?
- Czy powierzyłbyś tym narzędziom praktycznie każdą informację?
- Czy rozwiązania, które bierzesz pod uwagę, są skalowalne?
- Czy łatwo je opanować?
- Co jesteś w stanie poświęcić dla tych narzędzi? (wygodę, bezpieczeństwo, pieniądze)
- Z czym i jak mają się synchronizować twoje dane?
Na podstawie „How to choose a GTD system” / GTD Times.