Kolory charyzmy


  • Kolor czerwony oznacza energię i pasję. Ubierz się w czerwień, żeby wyrwać publiczność z letargu.
  • Kolor czarny oznacza, że sprawa jest poważna i nie ma miejsca na sprzeciwy.
  • Kolor biały oznacza uczciwość i niewinność, dlatego obrońcy wybierają ten kolor na sali sądowej.
  • Kolor niebieski oznacza zaufanie – tym większe, im jest ciemniejszy.
  • Kolor szary jest standardowym, neutralnym kolorem biznesowym.
  • Kolory pomarańczowy i żółty nie są godne polecenia, ponieważ chociaż szybko przyciągają oczy, równie szybko je nużą.

Olivia Fox Cabane „The Charisma Myth” (Amazon Kindle location 3173)


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.