Nauka programowania w 21 dni

  1. Dni 1 – 10. Zapoznaj się ze zmiennymi, stałymi, tablicami, łańcuchami, wyrażeniami, składnią instrukcji, funkcjami,…
  2. Dni 11 – 21. Zapoznaj się z budową programu, wskaźnikami, referencjami, klasami, obiektami, dziedziczeniem, polimorfizmem,…
  3. Dni 21 – 697. W wolnym czasie pobaw się programowaniem. Eksperymentuj i z popełnianych błędów wyciągaj wnioski na przyszłość.
  4. Dni 698 – 3648. Nawiązuj kontakty z innymi programistami. Realizuj z nimi wspólne projekty. Ucz się od nich.
  5. Dni 3649 – 7781. Zapoznaj się z wyższą fizyką teoretyczną i sformułuj spójną teorię grawitacji kwantowej.
  6. Dni 7782 – 14611. Zapoznaj się z biochemią, biologią molekularną, genetyką,…
  7. Dzień 14611. Użyj swojej wiedzy z zakresu biologii do przyrządzenia eliksiru młodości.
  8. Dzień 14611. Użyj swojej wiedzy z zakresu fizyki do budowy kondensatora strumienia i wróć do dnia 21.
  9. Dzień 21. Zastąp sobą swoją młodszą instancję.

Na podstawie „How to Teach Yourself Programming” / Abstruse Goose.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.