Biznes = pomysł * działanie

Niezrealizowane pomysły są nic niewarte. Stanowią tylko jeden z elementów iloczynu. Drugim jest działanie podjęte w celu ich urzeczywistnienia.

Jeśli dokonamy następującej klasyfikacji i wyceny wartości pomysłów:

  • głupi pomysł = -1
  • kiepski pomysł = 1
  • taki sobie pomysł = 5
  • dobry pomysł = 10
  • wspaniały pomysł = 15
  • olśniewająco wspaniały pomysł = 20

oraz następującej klasyfikacji i wyceny wartości działania:

  • brak działania = $1
  • kiepskie działanie = $1 000
  • takie sobie działanie = $10 000
  • dobre działanie = $100 000
  • wspaniałe działanie = $1 000 000
  • olśniewająco wspaniałe działanie = $10 000 000

to okaże się, że znakomita realizacja takiego sobie pomysłu jest znacznie więcej warta niż kiepska realizacja olśniewającej idei.

Najgorzej jest jednak, gdy z pełną determinacją przystępujemy do wdrażania chorej koncepcji.

Na podstawie „Ideas Are Just a Multiplier of Execution”.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.