Co roku wychodzą setki nowych książek, w których radzi się, w jaki sposób zapewnić sobie lojalność i jak motywować do działania. Niestety, w większości z nich udziela się złych rad. Dzieje się tak, bo ich założenia są błędne. W modzie jest powtarzanie: Wszystko jest nowe! Wszystko jest inne! Biznes się zmienia! Ciągle powstają nowe teorie, technologie i recepty na bycie dobrym przywódcą, ale tak naprawdę ludzie się nie zmieniają.
Dale Carnegie określił sposoby postępowania z bliźnimi ponad sześćdziesiąt lat temu. Zasady te nadal pozostają aktualne i uniwersalne.
Jedynym sposobem dotarcia do innych jest uznanie, że są kimś ważnym, i pomoc, żeby tak właśnie się czuli. Pragnieniem każdej osoby jest bycie kimś ważnym i uznanym.
Nie ma lepszego sposobu niż nieszczędzenie komuś pochwał oraz okazywanie zainteresowania tą osobą i jej misją.
Keith Ferrazzi, Tahl Raz „Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesie” (170)