Ludzie się nie zmieniają

Co roku wychodzą setki nowych książek, w których radzi się, w jaki sposób zapewnić sobie lojalność i jak motywować do działania. Niestety, w większości z nich udziela się złych rad. Dzieje się tak, bo ich założenia są błędne. W modzie jest powtarzanie: Wszystko jest nowe! Wszystko jest inne! Biznes się zmienia! Ciągle powstają nowe teorie, technologie i recepty na bycie dobrym przywódcą, ale tak naprawdę ludzie się nie zmieniają.

Dale Carnegie określił sposoby postępowania z bliźnimi ponad sześćdziesiąt lat temu. Zasady te nadal pozostają aktualne i uniwersalne.

Jedynym sposobem dotarcia do innych jest uznanie, że są kimś ważnym, i pomoc, żeby tak właśnie się czuli. Pragnieniem każdej osoby jest bycie kimś ważnym i uznanym.

Nie ma lepszego sposobu niż nieszczędzenie komuś pochwał oraz okazywanie zainteresowania tą osobą i jej misją.

Keith Ferrazzi, Tahl Raz „Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesie” (170)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.