Elementy GTD

Metoda GTD jest niezależna od sposobu implementacji i składa się z czterech głównych elementów, które powinny działać ze 100-procentową niezawodnością:

  • Terminarz – do przechowywania terminów działań i wydarzeń, które mogą być wykonane lub zajść tylko w ściśle określonym czasie;
  • Lista (lub listy) Projektów – do przechowywania spisu przedsięwzięć złożonych z więcej niż jednego kroku;
  • Kontekstowe Listy Najbliższych Działań – do przechowywania spisów czynności, które należy wykonać w danym kontekście, żeby zamierzone przedsięwzięcia posuwały się do przodu;
  • Materiały Pomocnicze Projektów – miejsca przechowywania informacji związanych z poszczególnymi projektami i Najbliższymi Działaniami.

TesTeq – Krzysztof Wysocki

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s