„Znam Kowalskiego”. Ale co to stwierdzenie tak naprawdę oznacza? Wasza znajomość może osiągnąć różne poziomy zażyłości, od których zależy skłonność Kowalskiego do kupienia oferowanych przez ciebie usług i towarów:
- „Znam Kowalskiego” – wiem o jego istnieniu.
- „Znam Kowalskiego” – spotkałem go na pewnej konferencji.
- „Znam Kowalskiego” – uścisnąłem mu dłoń na tej konferencji.
- „Znam Kowalskiego” – mam jego wizytówkę.
- „Znam Kowalskiego” – Kowalski ma moją wizytówkę.
- „Znam Kowalskiego” – Kowalski mnie rozpozna, gdy do niego zadzwonię.
- „Znam Kowalskiego” – Kowalski ucieszy się, gdy do niego zadzwonię.
- „Znam Kowalskiego” – Kowalski chętnie porozmawia o moich propozycjach.
- „Znam Kowalskiego” – Kowalski ufa mi i jest skłonny podjąć działanie na podstawie moich rekomendacji.
- „Znam Kowalskiego” – Kowalski czeka na moje propozycje.
Na podstawie „I know Bob..”.