Uniformizacja

Informacje ogólne, które warto przechowywać, oraz dane dotyczące projektów należy gromadzić w uporządkowanym alfabetycznie archiwum. Jest jednak jedno „ale”. Informacje te otrzymujemy w trzech podstawowych postaciach – jako:

  • dokumenty papierowe;
  • pliki komputerowe;
  • pocztę elektroniczną.

Cóż więc robić, żeby się nie narobić i móc łatwo odnaleźć potrzebne dane?

Zastosuj to samo nazewnictwo w stosunku do teczek na dokumenty papierowe, katalogów zawierających pliki komputerowe i folderów w programie obsługującym twoją pocztę elektroniczną. W tym przypadku uniformizacja nie stanowi kagańca nałożonego na kreatywność, lecz jest narzędziem uwalniającym siły twórcze twojego umysłu.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s