Teoretycy marketingu

Tessa Graham (mózg marketingowy stojący za sukcesami Stelli McCartney) powiedziała mi:

„Problem z teoretykami marketingu wraz z ich wykresami i diagramami przepływu nie polega na tym, że nie mają racji. Oni docierają do istoty tego, co dobrzy marketingowcy robią instynktownie, z tym że robią to po fakcie.

Instynktowny marketing – marketing oparty na twoich przekonaniach i wyznawanych wartościach – ma największą siłę oddziaływania. Naukowa analiza opracowywana po fakcie stwarza wrażenie, że czynniki te nie miały żadnego znaczenia, ale tak naprawdę to one wyróżniają daną markę i obdarzają ją duszą.”

Mark Earls „Herd. How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature” (205-206)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s