Pozbądź się klienta

Leo Babauta radzi pozbyć się klientów, którzy:

  1. Są zbyt krytyczni w stosunku do twojej pracy.
  2. Nie płacą w terminie.
  3. Eskalują żądania.
  4. Oferują zbyt niskie wynagrodzenie w stosunku do realnej pracochłonności zadania.
  5. Nie mają czasu na uzgadnianie szczegółów.
  6. Nie realizują swojej części przedsięwzięcia.
  7. Są zbyt zdezorganizowani.
  8. Popełniają błąd na błędzie.
  9. Grają nieczysto, posługując się plotkami i „wycieczkami osobistymi”.
  10. Są niezrównoważeni emocjonalnie.

Na podstawie „10 Signs You Should Drop a Client Like a Bad Habit”.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.