Napęd organizacji

Różne są powody prowadzenia działalności. A oto lista motywów, które mogą być silnikiem napędowym organizacji:

  • rynek;
  • marketing;
  • moda;
  • założyciel firmy;
  • poszerzanie i dywersyfikacja oferty;
  • prenumerata;
  • wynagrodzenia;
  • technologia;
  • pozwy sądowe;
  • społeczność;
  • trollizm (rozwścieczanie);
  • monopol;
  • ego;
  • artykuły prasowe;
  • pomysł lub idea;
  • dobroczynność;
  • sprzedaż;
  • linia produkcyjna (produkować za wszelką cenę, niezależnie od kosztów).

Na podstawie „Drivers”.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.