Relacje z klientami

  • Nigdy nie zakładaj, że stary klient to z definicji dobry klient.
  • Nigdy nie zakładaj, że milczenie świadczy o tym, że klient jest zadowolony.
  • Gromadź dowody tego, że podejmujesz decyzje w najlepiej pojętym interesie klienta.
  • Nie zapominaj, że twoja oferta sama nie dotrze do twojego klienta – poopowiadaj mu o niej czasami.
  • Zweryfikuj swoje założenia i skonfrontuj z aktualnymi oczekiwaniami klienta, które mogły się przecież w międzyczasie zmienić.
  • Kontynuuj współpracę z tymi klientami, którzy cenią twoją pracę. Zrezygnuj z tych, którym nie zależy na trwałej, opartej na wzajemnym zaufaniu współpracy.

Na podstawie blogu „Thinking Faster”.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s