Kiedy zacząć?

  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy masz wystarczająco dużo gotówki w banku, żeby pokryć wszystkie zobowiązania.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy konkurencja jest daleko z tyłu w dziedzinie technologii, zaawansowania i rynkowej akceptacji produktu.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy konkurencja nie jest zbyt daleko z tyłu, ponieważ wówczas nie musisz zapoznawać rynku z produktem.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy twoje życie prywatne jest ustabilizowane i możesz skupić się na pracy.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy nie masz długów.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy nikt nie pracuje jeszcze nad tym samym pomysłem.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy udało ci się opatentować swoje unikalne rozwiązanie.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy znalazłeś idealnych inwestorów dla swojego przedsięwzięcia.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy klimat polityczny jest sprzyjający.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy zdobyłeś odpowiedni tytuł naukowy.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy doprowadziłeś swój plan działania do perfekcji.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy masz stuprocentową pewność powodzenia.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy zatrudniłeś idealnego szefa marketingu nowego produktu.
  • Najlepszy moment do startu był w ubiegłym roku. Wszystkie okazje, które wtedy zidentyfikowałeś już zostały wykorzystane przez kogoś innego.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy twoja branża jest jeszcze modna.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy rozpoczynają się dostawy nowej generacji procesorów.
  • Najlepszy moment do startu jest wtedy, gdy sytuacja geopolityczna się stabilizuje.

Jak zapewne się domyślasz najlepszy moment do startu był w ubiegłym roku, ale druga taka okazja nadarza się właśnie w tej chwili. Skorzystaj z niej.

Na podstawie „When to start” Setha Godina.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.