Zagadka:
Co łączy dwa poprzednie wpisy zamieszczone na łamach BIZNESU BEZ STRESU z wpisem bieżącym?
Obrazek z kotem! (obrazki nie zostały przeniesione)
To nie przypadek!
Postanowiłem dołączyć do trendu, który w listopadzie 2011 roku został zidentyfikowany przez kanadyjską agencję reklamową John St. Chodzi o Catvertising polegający na wykorzystaniu w branży reklamowej rosnącej popularności materiałów multimedialnych z udziałem kotów. Według prognoz ekspertów w 2013 roku liczba rozpowszechnianych w internecie filmów i zdjęć z kotami będzie większa niż materiałów zawierających pornografię. Koty, a nie seks, staną się już wkrótce siłą napędzającą rozwój wszechświatowej sieci.
BIZNES BEZ STRESU chce być prekursorem miauketingu™ w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Mam nadzieję, że do współpracy uda mi się pozyskać Kota Przyborę oraz Mruczka z sąsiedztwa.
Dzięki kotom czytalność BIZNESU BEZ STRESU już niebawem przekroczy kotylion unikalnych odwiedzin dziennie!