Miauketing™

Zagadka:

Co łączy dwa poprzednie wpisy zamieszczone na łamach BIZNESU BEZ STRESU z wpisem bieżącym?

Obrazek z kotem! (obrazki nie zostały przeniesione)

To nie przypadek!

Postanowiłem dołączyć do trendu, który w listopadzie 2011 roku został zidentyfikowany przez kanadyjską agencję reklamową John St. Chodzi o Catvertising polegający na wykorzystaniu w branży reklamowej rosnącej popularności materiałów multimedialnych z udziałem kotów. Według prognoz ekspertów w 2013 roku liczba rozpowszechnianych w internecie filmów i zdjęć z kotami będzie większa niż materiałów zawierających pornografię. Koty, a nie seks, staną się już wkrótce siłą napędzającą rozwój wszechświatowej sieci.

BIZNES BEZ STRESU chce być prekursorem miauketingu™ w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Mam nadzieję, że do współpracy uda mi się pozyskać Kota Przyborę oraz Mruczka z sąsiedztwa.

Dzięki kotom czytalność BIZNESU BEZ STRESU już niebawem przekroczy kotylion unikalnych odwiedzin dziennie!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s