Humor i sarkazm

Według badań, których wyniki opublikowano w czasopiśmie Psychology Today, tylko w 56% przypadków odbiorca listu elektronicznego jest w stanie prawidłowo zinterpretować humor i sarkazm wyrażony przez nadawcę. Okazuje się, że brak sygnałów przekazywanych za pomocą języka ciała lub choćby odpowiedniej modulacji głosu uniemożliwia odpowiednie odczytanie komunikatu zawierającego informacje podawane nie wprost.

Dbaj o jasność i prostotę swoich listów elektronicznych. Humorem i sarkazmem błyszcz podczas spotkań twarzą w twarz lub w ostateczności podczas rozmów telefonicznych.

A najlepiej w ogóle zrezygnuj z sarkazmu – to nie jest zdrowa postawa życiowa.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s