Czego nie skopiują?

W walce konkurencyjnej istotne staje się dysponowanie atutami, których konkurencja nie jest w stanie łatwo skopiować. Rajesh Setty sporządził listę takich trudno kopiowalnych atrybutów biznesu:

  1. Twoja historia – absolutnie nie do podrobienia.
  2. Twoja tożsamość – budujesz ją przez całe życie i jest tylko twoja.
  3. Twoje znajomości – kogo znasz, jak go poznałeś i kto cię zna – tego nie da się ukraść.
  4. Twoja konfiguracja – jaką strukturę ma twoje przedsięwzięcie, kim są dostawcy i odbiorcy, jakie masz z nimi stosunki.
  5. Twoje wartości, przekonania i determinacja – cechy twojego charakteru, które stanowią przewagę, gdy są właściwe.
  6. Twoja własność intelektualna – właściwie chroniona zabezpiecza twoje interesy.
  7. Twoje wyczucie czasu – czyli umiejętność dostosowania oferty do bieżących potrzeb rynku.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.