Etyczna kultura firmy

Według Romana Kluski tworzenie etycznej kultury firmy opiera się na trzech filarach:

  1. Ryba psuje się od głowy.
  2. Od nikogo nie można wymagać więcej niż od siebie.
  3. Firma jest najwyższym dobrem i nikomu nie wolno podnieść na nią ręki.

Kierownictwo firmy nie może pozwalać sobie na jakiekolwiek lekceważenie norm moralnych. Nawet w przypadku wykonania kserokopii na użytek prywatny, menedżer powinien zażądać wystawienia faktury i z własnej kieszeni uiścić w kasie firmy odpowiednią kwotę.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.