Żeby ludziom dobrze się z tobą współpracowało, powinieneś być:
- elastyczny – nie ustępuj w sprawach zasadniczych, ale machnij ręką na drobiazgi;
- komunikatywny – nie tylko mów, co masz do przekazania, ale staraj się, żeby naprawdę dotarło to do odbiorców;
- dostępny – nie stwarzaj sztucznych barier pomiędzy sobą a pozostałymi pracownikami;
- pozytywnie nastawiony – wiedz, że to klucz do sukcesu;
- wyważony – nie przyjmuj zamkniętej postawy obronnej, ale nie bądź też zbyt natarczywy – po prostu zachowuj umiar;
- uczciwy – nie kręć i nie wpuszczaj innych w maliny, bo prędzej czy później takie postępowanie obróci się przeciw tobie;
- pogodny – ludzie nie lubią ponuraków, więc nie traktuj wszystkiego z bezwzględną powagą. Oczywiście nie popadaj w przesadę i nie zamieniaj swojego miejsca pracy w cyrk albo kabaret.
TesTeq – Krzysztof Wysocki